quarta-feira, 20 de julho de 2016

lantana camara nana


(estas são as flores favoritas da minha cadela, simplesmente porque gosta de as comer e eu e o meu irmão gostamos de lhe pôr uma ou outra atrás da cabeça. O que me fascina nestas flores é o facto de serem tão pequeninas, mas conseguirem formar algo tão bonito que me faz lembrar o sol. Adoro as combinações ou as que são simplesmente brancas. Lindas. // These are my dog's favourite flowers, simply because she loves to eat them and me and my brother love to put on or two on her head. What fascinates me about these flowers is the fact that they are so tiny but are able to make something so pretty that reminds me of the sun. I love the colour combinations they can have or the ones that are simply white. Beautiful)




















Lena ♥





© Helena Pereira, lantana camara nana, 2016 All Rights Reserved.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx