segunda-feira, 21 de março de 2016

drying some love


Olá!
Vocês sabem como eu gosto de flores, certo? Se calhar não sabem é que eu também gosto de as coleccionar.
Pois bem, eu tenho o vício de apanhar flores, sejam elas grandes ou pequenas, e de as secar. Depois colo algumas às paredes, outras ficam em jarras ou latas ou o que for a enfeitar e tenho ainda algumas coladas num caderno reservado apenas para flores.
Gosto muito de as colher e de esperar para que fiquem secas e ver o quão bonitas ficam mesmo assim.
As flores que vos mostro hoje vieram do quintal do meu avô. Há quem as chame de "campainhas" e estão um pouco por todo o lado quando a Primavera se aproxima.
Tirei algumas fotos com elas, pois gostei do facto de estarem em estado meio novo-meio seco. Espero que gostem.

Hi!
You know how much I love flowers, right? You probably don't know is that I also like to collect them.
Well, I have the vice to collect flowers, either big or small, and to dry them. Then I put some of them on the walls, others stay in vases or cans to decorate the room and I also have some glued in a notebook that I have just to that.
I really like to pick them up and to wait for them to dry and see how beautiful they still look.
The flowers that I'm gonna show you today came from my grandpa's garden. There are people that calls them "ringbells" and they are everywhere when the spring is near.
I took some photos with them, because I liked the look of kinda new-kinda dry that they had. I hope you like them.














Gostei muito de ver as flores com o azul da manta que tenho aqui pelo quarto.
Também chamam "campainhas" a estas flores?
//
I really like to see the flowers with the bluw of this blanket I have on my room.
Do you call "ringbells" to these flowers?


Lena ♥




© Helena Pereira, drying some love, 2016 All Rights Reserved.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx