terça-feira, 9 de junho de 2015

I have a frog friend


Olá!
Começo por pedir desculpa para o caso de serem daquelas pessoas que não gostam nada de rãs, sapos, cobras, etc., mas já é o segundo ou terceiro ano em que aparecem rãs na minha piscina e eu achei que era giro mostrar-vos (uma delas, visto que a outra foge sempre). Eu adoro este tipo de animais, não me perguntem porquê, e sou capaz de ficar sentada a ver se ela aparece durante imenso tempo.
Portanto, aqui ficam algumas fotos que tirei em vários dias.

Hi!
I will start by apologize for the case that you are one of those people who don't like frogs or snakes or things like that but it is the second or third year that some frogs appear in my pool and I thought it would be funny to share some photos with you (you will only see one of them because the other one always runs away). I love this type of animal and I can spend a long time waiting for them to show up so I can take some pictures.
So here you some photos I took in different days.











Lena ♥


Follow Me:


© Helena Pereira, I have a frog friend, 2015 All Rights Reserved.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx