domingo, 8 de março de 2015

My Tulips Diary #1


Olá!
Quando fui a Amesterdão em Agosto trouxe 100 bolbos de tulipas para plantar no jardim cá de casa. Plantei-os no fim de Dezembro e venho mostrar-vos como vai a evolução deles.
Plantei mais de 30 bolbos num canteiro grande e dois num vaso (estes foram os primeiros a mostrar o caule). No canteiro nasceram já 31 e alguns saem do mesmo bolbo, o que me leva a crer que vou ter mais de 70 tulipas, o que me deixa super feliz.
A maior parte tem já 5 centímetros ou mais mas há caules novos a aparecer todos os dias!

Hi!
Went I went to Amsterdam in August I bought 100 tulip bulbs to plant in my garden. I planted them at the end of December and I come today to show how their evolution is going.
I planted 3o bulbs in a large gantry and 2 more in a vase (these 2 were the ones that showed up first). In the gantry there are already 31 showing their stalk and some os them come from the same bulb which lead me to think that there will be more than 10 tulips and that makes me really happy.
Most of them have 5 centimetres or more but there are new stalks appearing everyday!













Lena ♥

Follow Me:


©Helena Pereira, My Tulips Diary #1, 2015 All Rights Reserved.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx