quarta-feira, 20 de abril de 2016

still lifes | the time I wanted to be an artist #4


Olá!
De há uns tempos para cá tenho vindo a mostrar-vos alguns dos desenhos que fiz durante o secundário (podem ver aqui, aqui e aqui).
Hoje mostro-vos a última parte que vai ser totalmente dedicada a naturezas-mortas, ou seja elementos naturais como plantas, frutas e vegetais que estão fora do seu elemento natural.
Espero que gostem.

Hi!
From some time now I've showing you some of the drawings I made when I was in highschool (you can see them here, here and here).
Today I'll show the last part that I dedicated to still lifes, which means natural elements like plants, veggies and fruit taken out of their natural habitat.
I hope you like them!


 





Como vos tenho dito, já há algum tempo que não me dedico a desenhar a sério e lembro-me que até na altura fiquei admirada por ter conseguido fazer coisas assim.
//
As I've been saying I do not proper sraw for a while now and I remember that being admire for being capable of doing something like this at the time.


Lena ♥





© Helena Pereira, still lifes | the time I wanted to be an artist #4, 2016 All Rights Reserved.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx