quinta-feira, 17 de março de 2016

Let's POP!


Olá!
Não sei se têm andado a para do mundo do merchandise, chamemos-lhe assim, de filmes, jogos, séries, etc. Não estou a falar de t-shirts ou canecas ou posters, mas sim de umas maravilhas que andam a fazer furor por tudo quanto é lado chamadas Funko POP!
Se viram o post do que recebi no Natal (aqui) já conheceram estas figuras, pois o meu irmão deu-me uma d' A Bela Adormecida.
Neste post mostro-vos a minha gigante wishlist.

Hi!
I don't know if you have been paying attention to the merchandise, let's call it that, world of movies, tv series and games. I'm not talking about t-shirts or mugs or posters, but about some little wonders that have been make a huge success everywhere that go by the name of Funko POP!
If you saw my What I got for Christmas post (here) you might recognize these figures because my brother gave me a Sleeping Beauty one.
In this post I will show you my huge wishlist.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 |

Vejam só estas coisinhas maravilhosas e amorosas!
O meu maior interesse recai, como não poderia deixar de ser, sobre as personagens da Disney. Há imensas, embora pudesse haver mais, como o Hércules, o Aladdin, os Aristogatos, etc.
Não tenho uma ordem específica pela qual gostaria de os receber, só sei que a Mary Poppins e a Maléfica têm de ser as próximas, depois disso tanto faz.
Aqui mostro só mesmo aqueles que são das minhas personagens favoritas ou então alguns que eu ache mesmo, mesmo bonitos. Há mais POP de personagens da Disney, mas esse ficam para uma wishlist quando esta estiver quase toda cá por casa, ahah.
//
Just look at these wonderfull and adorable things!
The ones I have a bigger interest in are, of course, the Disney ones. There are a lot, but there could exist more, like Hercules, Aladdin and The Aristocats.
I do not have an specific order in which I would like to receive them, I just know that Mary Poppins and Maleficent have to be the next ones and then I will accept anyone.
Here I only show you the POP's of my favourite charcaters or some that I think that are really, really pretty. There are more Disney figures but those will be in another wishlist after all of these figures are with me, ahah.


| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Na categoria dos filmes é onde tenho menos desejos, simplesmente porque decidi resumir-me às personagens mesmo favoritas, senão as figuras todas de Harry Potter estariam aqui.
Acho que os que quero primeiro são o Voldemort e a Luna ou então a Dorothy.
//
The movie category is the one in which I have less wishes, simply because I really resumed it to the my favourite characters or else all the Harry Potter figures would be in it.
I think that the ones I want first are Voldemort and Luna or Dorothy.


| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |

| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26

E por fim vem a categoria das séries.
Aqui não consigo mesmo escolher qual quero primeiro, porque quero muito a Margeary de Game of Thrones, mas também o Penguin de Gotham e todas as figuras de Once Upon a Time e as da Rua Sésamo. Aceito todas ao mesmo tempo, ahah.
//
At last comes the TV shows category and a lot of POPs too. 
Here I can't choose the ones I want first, because I really want Margeary from Game of Thrones but also Penguin from Gotham and all Once Upon a Time characters and the ones from Sesame Street too. I will accept all of them at the same time.

Não sei quanto a vocês, mas, para mim, estes não são bonecos de criança (até porque na caixa diz que são coisas para adultos). Penso que mesmo em adultos podemos coleccionar coisas, sejam elas postais, flores ou figuras de filmes ou séries ou jogos. Algumas das personagens fazem parte de quem nós somos agora e do que vemos e outras vêm desde a infância e relembram-nos bons tempos. Se eu puder, vou ter uma grande colecção destas figuras POP!
//
I don't know about you but, for me, these are not kids toys (and in the box it says that these for adults). I think that even as adults we can collect whatever we want either postcards or flowers or even figures from movies, tv shows or games. Some of the characters are part of who we are now and of things that we watch nowadays and others come since we were kids and make us remember good times. If I can, I will have a big collection of POPs!


Já conheciam estas figuras? O que acham? // Did you knew these figures? What do you think about them?



Lena ♥




© Helena Pereira, Let's POP!, 2016 All Rights Reserved.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx