quarta-feira, 29 de julho de 2015

I'm a Dior Addict


Olá!
Como devem ter reparado no meu primeiro post com o que comprei nos saldos (que podem ver aqui) uma das coisas que veio morar cá para casa foi um baton Dior da colecção Dior Addict. É sobre essa beldade que vou falar hoje.

Hi!
As you may have notice in my first post dedicated to the sales season (that you can see here) one of the things that came home with me was a Dior lipstick from the Dior Addict collections. It's about that precious baby that I'm going to talk about today.

Eu fui à Sephora com a intenção de comprar um baton YSL, mas só havia em gloss e não era isso que eu queria. Quando reparo que havia 2 Dior Addict em saldos nem pensei duas vezes, pois já andava a namorar estes batons há algum tempo! Paguei 20€ e eles costuma custar por volta dos 32€. // I went to Sephora wanting to buy a YSL lipstick but they only had glosses in promotion and that was not what I wanted. When I saw that 2 Dior Addict lipstick were on sale I did not even thought twice because I was already wanting one of these for some time. I paid 20€ and they usually cost 32€ or something like that. 


Como disse, havia 2 batons, um mais laranja e um mais rosa. Como não consegui escolher, o meu irmão escolheu por mim e optou pelo rosa na cor 575 Wonderland. Acho a embalagem super bonita, sofisticada e super resistente. // As I said there were 2 available colours one more orangy and another more pink. As I couldn't choose my brother did it for me and picked up the pink one in the colour 575 Wonderland. I think that the packaging is beautiful, sophisticated and resistent.


A cor é mesmo super bonita. É um rosa forte avermelhado que parece super forte, mas é bastante fácil aplicá-la sem que se note assim tanto. Ao aplicar o baton e fácil de manipular. Cria camadas e por isso não se pega a todas as rugas que os lábios possam ter, sendo que também o considero óptimo para utilizar quando os lábios podem estar um pouco mais secos e até mesmo gretados, pois hidrata ao longo da sua utilização. // The colour is super pretty. It is a strong pink with a red undertone that looks really strong but that is really easy to apply without making it look like that. Applying it is super easy. It creates layers and because of that it doesn't stick to the little wrinckles of the lips being also really good for when we have dried lips and even when they're chapped because it hydrates a lot.


Ele fica muito sólido nos lábios mas não chega a ser mate, por isso não seca totalmente nos lábios e mesmo assim dura imenso tempo. // It looks really solid on the lips but it is not a matte lipstick so it does not dry completly and whoever it lasts a really long time. 


Já conhecem esta gama da Dior? Eu cá estou a conter-me para não ir buscar mais nenhum. ahah // Did you already known this Dior collection? I'm containing myself for not going to pick another one. ahah


Lena ♥


© Helena Pereira, I'm a Dior Addict, 2015 All Rights Reserved.

3 comentários:

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx