terça-feira, 3 de março de 2015

Fashion Sales


Olá!
Ora bem, os saldos já começaram e também já acabaram e por isso está na altura de vos mostrar as pecitas de roupa que comprei nestes 2 meses. Não comprei muita coisa, mas tenho algumas pechinchas (digo eu). É tudo da H&M ou da Primark.

Hello!
Well the sales have begun and ended too and that's why I bring the clothes bits I bought in these 2 months. There's not that much to see but I've found some bargains (at least I think so). It is all from H&M or Primark.



Encontrei esta camisola linda e fofinha na Primark e não resisti. É fina mas quentinha. // I've found this lovely sweater in Primark and I did not resist it! It's not made of a thick material but it is really cosy and warm.
Preço Original: 17€; Preço de Saldos: 10€. // Original Price: 17€; Sales Price: 10€.


Eu tinha o olho nesta saia da H&M há algum tempo mas não me apetecia gastar o dinheiro. Por sorte ficou em saldos e eu comprei-a, É super amorosa e leve. Tem só uma camada de tecido, mas não me faz sentir frio. // I had an eye on this skirt from H&M for a while but I did not want to spend the money on it. Luckly it was on sale and I bought it. It is really lovely and light. It has only a layer of fabric but it does not make me feel cold. 
Preço Original: 14.99€; Preço de Saldos: 7€. // Original Price: 14.99€; Sales Price: 7€.


Esta saia também é da H&M e foi um pouco mais cara mas achei que seria uma boa saia para o Inverno, pois é de um material bem grosso. Tem a característica de não ter qualquer padrão o que é estranho, visto que eu vou sempre para o que tenha padrão, mas a cor da saia falou mais alto. // This skirt is also from H&M and was a little bit more expensive but I thought it would be a lovely winter skirt since it is really thick. It also has no patterns at all which is really not my style, but I love the colour!
Preço Original: 24.99€; Preço de Saldos: 15€. // Original Price: 24.99€; Sales Price: 15€.


Esta casaco foi comprado pela minha mãe mas não lhe serviu e por isso fiquei eu com ele. Faz-me lembrar o Natal (que época maravilhosa) e gosto muito do padrão e das cores. // This cardigan was bought by my mother but it did fit her so I stayed with it. It reminds me of Christmas (what a lovely time) and I really like tha colours and the pattern.
Preço Original: 17€; Preço de Saldos: 7€. // Original Price: 17€; Sales Price: 7€.


Eu era muito feliz se só tivesse comprado esta camisola! Vi-a em Setembro mas achei que pagar 40€ era demasiado caro, por isso esperei pela época de saldos e rezei para que esta camisola ficasse com desconto. Acertei e comprei-a por menos de metade do preço! Amo esta camisola mesmo muito e quero viver nela para sempre! É tão confortável e quentinha! Só a tinham em tamanho L ou Xl e eu visto um M, mas não quis saber e comprei na mesma, já que a queria desde Setembro. Foi a primeira coisa que comprei nos saldos! // I would be really happy if I had only bought this sweater! I saw it last September but I thought that spending 40€ on it would be really expensive. So I waited for the sales season and hoped that this would be cheaper. I was right it costed me less than half of the price! I love this sweater so much I want to live in it! It's so cosy and warm! They only and the L and XL size and I'm a M but I didn't care 'cause I had waited too long to have it! It was the first thing I bought in the sale season!
Preço Original: 39.99€; Preço de Saldos: 17€. // Original Price: 39.99€; Sales Price: 17€.


Este pijama é da Primark. Eu não precisa de pijamas mas adoro coisas de Natal e adoro pijamas quentinhos e confortáveis, que é o caso deste, e por isso aproveitei o facto de estar em saldo. // This pajamas is from Primark. I did not needed a new pajamas but I love Chritsmassy things and cosy and warm pajamas as this one so I took it home with me. 
Preço Original: 15€; Preço de Saldos: 5€. // Original Price: 15€; Sales Price: 5€.


Esta foi a última peça que comprei e também da Primark. Estava no cabide das coisas a 3€ e eu achei que era uma bom preço (mas acabei por pagasr só 1€, uma coisa que só reparei ao chegar a casa quando olhei para o talão, por isso foi uma compra ainda melhor). Para além disso tem borboletas e eu adoro coisas com borboletas! // This was the last thing I bought and it is from Primark too. It was on the 3€ rack and I thought it was a really good price(although I only paid 1€ and I just noticed it when I arrived home and looked at the recipt so it was a really good buy)! Besides that it has butterflies and I love me some butterflies!
Preço Original: 11€; Preço de Saldos: 6€ - 3€ - 1€. // Original Price: 11€; Sales Price: 6€ - 3€ - 1€.


Então, compraram alguma coisa maravilhosa nos saldos? // Did you bought something amazing from the last sale season?



Lena ♥

Follow Me:


©Helena Pereira, Fashion Sales, 2015 All Rights Reserved.

2 comentários:

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx