quarta-feira, 18 de fevereiro de 2015

H&M Beauty


Olá!
Em primeiro lugar quero começar por pedir desculpa por esta ausência de quase duas semanas. A semana passada estive doente e andei até agora a reunir fotos de várias coisas que vos quero mostrar. Quase duas semanas ausente significa que tenho também várias receitas novas para vos ir mostrando, fiquem atentos!
Bem, em relação ao post de hoje: resolvi vir falar dos produtos de beleza da H&M. Eu adoro a H&M, quase toda a minha roupa é de lá e já há algum tempo que tenho umas coisas da secção de beleza e recentemente comprei mais 3. É sobre eles que vou falar! Um pincel para BB Cream, uma sombra em lápis e um baton em lápis.

Hello!
First I want to start by apologizing for this absence of nearly two weeks. Last week I was sick and after that I took the oportunity to take some photos of various things I want to show you. Nearly two weeks away means that I also have several new recipes for you, stay tuned!
Well, about today's post: I decided to come and talk to you about H&M beauty products from. I love H & M, most of my clothes are from there and I had some of their beauty things too. Recently I bought 3 more things. It is about them that I will speak! A brush to apply BB Cream, a shadow in pencil and lipstick in pencil.


Matte Lip Pen in First Kiss, 3.99€.

Este baton é maravilhoso! É super mate mas não seca os lábios. Ele fica um pouco mais carregado do que parece na foto e eu fiquei com receio que pudesse borratar, mas nada disso. Como é em lápis é super fácil de aplicar, o que é bom para uma cor mais forte!

This lipstick is wonderfull! It's super matte but it doesn't dry your lips! It is a little bit more pink that what it shows in the picture and that made me fear that it would smudge, but it didn't happend! It is in a pencil shape so it's really easy to aplly, what it's perfect for darker colours!

Eye Pen in White, 3.99€.
Eu gosto de sombras em creme, mas nunca tinha experimentado com aplicador em lápis, mas fiquei a adorar! É super fácil de aplicar e também é fácil de controlar a quantidade quem pomos bem como definir o local onde queremos que ela fique. Depois de aplicar costumo esbater um bocadinho com um pincel para não ficar muito forte. Não é necessário utilizar um primário e ela dura o dia todo.

I like liquid eyeshadows but I had never tried one that looks like a pencil and with this one I started to love it! It is really easy to aplly and to control the amount that you want to use as well to define the area you want it to stay. After apllying it I blurr it a little bit with an eyeshadow brush so it doesn't stay to strong. It's not necessary to apply a primer and it stays all day long.


BB Cream Foundation Brush, 7.99€.
 Eu não uso base, nunca usei, mas recentemente comprei um BB Cream da My Label (do qual vos falarei brevemente) e precisava de um pincel para o aplicar, porque tenho mãos muito oleosas e isso não é nada bom para aplicar um creme. Não queria dar muito dinheiro por ele e quando encontrei este na H&M achei que era ideal. Não é muito maleável e por isso tenho de fazer alguma força para aplicar o BB Cream, mas espalha tudo muito bem e sem deixar marcas. Estou satisfeita.

I don't use foundation, never used it, but recently I bought a My Label BB Cream (I will talk about it very soon) and I needed a brush to apply it because my hands are really oily and that's not very good to aplly cream. I didn't want to spend to much and when I found this one by H&M and thought that it was perfect. It is not very flexible so I need to have a little bit more of strenght to use it but it spreads the BB Cream really well and does not leave any marks. I'm really happy with it!




Lena ♥ 

Já me seguem nas outras redes sociais?



©Helena Pereira, H&M Beauty, 2015 All Rights Reserved.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Thank you for passing by and commenting on my blog!
I answer when I see the comments.
xx